niedziela, 1 listopada 2015

Sztuka łączenia

Nie sztuką jest wykupić pół kolekcji z danego sklepu, czy marki, bo nam się spodobało, by potem wisiało w szafie i się kurzyło, bo do niczego nam nie pasuje.
Taka sama zasada panuje i w dziecięcej szafie.
Dziś chciałam Wam pokazać moją ulubioną sukienkę z Zary, i kilka kombinacji, w których można ją nosić.
Sukienka wg mnie świetna, kolorystycznie bardzo jesienna, wiele rzeczy i kolorów do niej pasuje - brązy, bordo, żółcie, ecru, beże...
Musztardowy komin znalazłam w H&M na dziale kobiecym.
od razu wiedziałam, że do wszystkiego będzie nam pasował,
i że będziemy go nosić ciągle, i szybko nam się nie znudzi.
Kolejnym takim przykładem jest marynarka Ralph Lauren,
którą mamy od zeszłego roku, i kilkakrotnie Wam
już ją pokazywałam tej jesieni.












 tutaj chwila skupienia, bo miała miejsce recytacja z pamięci Czarownicy na miotle

















Dziękujemy za cierpliwość :))

sukienka , buty, rajstopy, komin futerkowy, nauszniki - Zara
marynkarka Ralph Lauren
komin H&M
czapka Tally Wejl