poniedziałek, 29 czerwca 2015

Warsaw Fashion Street 2015 with Vivi&Oli

28 czerwca miała miejsce 10 edycja Warsaw Fashion Street
organizowana co roku przez Dorotę Wróblewską.
Byłam na pokazach dziecięcych, i zabawiłam się w fotografa.
Musicie mi wybaczyć, że niektóre fotki są "ucięte", ale mój
obiektyw nie pozwolił mi zrobić w pełni satysfakcjonujących fotek.

Najbardziej podobał mi się pokaz zorganizowany przez Kasię z Vivi & Oli,
do którego bloggerka zaprosiła dzieci z innych blogów modowych.
Było fantastycznie, Kasia - chapeau bas!
zrobiłaś kawał dobrej roboty.
Gratulacje należą się również wspaniałym modelkom i modelom :)
zapraszam na ogromną porcję zdjęć :)
było tyle fantastycznych dzieciaków, i świetnych ubrań 
największych projektantów, że nie sposób było wybrać 10, czy 15 fotek....
















































wśród marek zobaczyliśmy min. Il Gufo, Dolce & Gabbana,
Louise Misha, Efvva, Gocco,  Manuela de Juan, Maa Shoes