poniedziałek, 24 listopada 2014

I love Burberry

Zastanawiałam się nieraz, na czym polega fenomen Burberry.
Co sprawia, że tak uwielbiamy, tę niedostępną jednak dla wszystkich (cenowo) markę?
Mogę odpowiedzieć za siebie. Dla mnie Burberry to elegancja, klasa, prostota.

Chciałam Wam dziś pokazać kilka propozycji na sezon zimowy tej marki :)
oczywiście te, które najbardziej mi przypadły do  gustu.































Na koniec dość poważna kwestia, podróbki...
jest ich cała masa.Jak więc rozpoznać oryginał Burberry?
Pod lupę wzięłam dziecięce fatałaszki.
Te oryginalne mają zazwyczaj boczną wszywkę C.W.F. (Children World Fashion)

Metki Burberry – charakterystycznym elementem, po którym możemy rozpoznać podróbki Burberry jest logo znajdujące się na metkach i guzikach ubrań Burberry. Chodzi konkretnie o czcionkę użytą w nazwie marki. W oryginalnych produktach litera „R” na metkach i guzikach ma tzw. „ogonek”.
i tu przykład :
oryginał


i podróbka dla porównania :